یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶    -    ۰۷:۵۰    |    بازدید : ۱۳۵۰    |    نظرات : ۰ نظر
دلایل تکثیر شرکت های امداد خودرویی در ایران!
دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو فاش کرد:
دلایل تکثیر شرکت های امداد خودرویی در ایران!
دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو با انتقاد از رشد قارچ گونه شرکت های امداد خودرویی در سطح کشور، مهمترین دلایل این تکثر را سودآوری و نبود نظارت از سوی سازمان های متولی امر برشمرد.

عباسعلی غیاثی، با بیان این مطلب خواستار اعمال نظارت بیشتر و دقیق تر بر فعالیت شرکت های امداد خودرویی سراسر کشور شد.

وی تاکید کرد: مردم کشورمان از سوی این شرکت های امداد خودرویی بدون مجوز و بعضاً مدعی بارها و بارها دچار خسران شده اند و باید بگویم که بازنده اصلی در موضوع امداد خودروهای بی نام و نشان فقط مردم هستند.
غیاثی با اشاره به تردد افزون بر 19 میلیون خودرو در سراسر کشور، تصریح کرد: نزدیک به 13 تا 13.5 میلیون از این خودروها تحت گارانتی یا وارانتی شرکت های خودروسازی و واردکننده قرار دارند؛ یعنی خدمات امدادی مورد نظر از سوی شرکت های مادر به این خودروها ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای برخوردار از گارانتی از امداد خودرویی رایگان برخوردارند، افزود: اکنون ملاحظه می شود که برخی با تاسیس یک انجمن یا تعاونی صنفی امداد خودرویی بدون هیچ تبحر، تخصص و تعهدی در امر خطیر امدادرسانی که با جان و مال مردم بصورت مستقیم سروکار دارد، به این مقوله ورود می کنند.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: برخلاف میل باطنی باید اعلام کنم برخی از متولیان این انجمن ها و شرکت های امداد خودرویی که گاهی خود را «دکتر» هم معرفی می کنند، بارها تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و هم اکنون نیز با پرونده های قضایی دست و پنجه نرم می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو متولی چهار شرکت بزرگ امدادخودرویی کشور است، اما برخی از انجمن ها با عناوینی همچون «انجمن صنفی امداد خودرویی» امدادگران، مردم و امدادخواهان را به بیراهه برده اند.

وی با اعلام اینکه متولیان برخی از این انجمن ها حتی صدا وسیما را نیز به بیراهه برده اند، تاکید کرد: یکی از این انجمن ها که در عرصه امدادرسانی هیچ جایگاهی ندارد بارها با سوء استفاده از تریبون های رسمی از مردم خواسته که برای استعلام امدادگران یا شکایات خود با آن انجمن تماس بگیرند.

این مقام صنفی اضافه کرد: این انجمن ها و شرکت های بی نام و نشان در حالت خوش بینانه به حدود پنج تا 10 درصد مجموع 19 میلیون خودرویی که در کشور تردد می کنند، خدمات ارایه می دهند، آن هم خدماتی که صرفاً با هدف کسب سود ارائه می شود، اما با این فضاسازی های کذب افزون بر 90 درصد دارندگان خودرو و امدادخواهان را به گمراهی می کشانند.

به گفته غیاثی، چهار شرکت «امداد خودرو ایران»، «امداد خودرو سایپا»، «امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی» و «امداد خودرو رفاه ایرانیان» به افزون بر 90 درصد خودروهای کشور خدمات امدادی ارائه می دهند؛ خدماتی که در ایام و مناسبت هایی مانند نوروز، اربعین، تعطیلات تابستانی و غیره به صورت سراسری و بعضاً رایگان به امدادخواهان ارائه می شود.


منبع : پرشین خودرو


تعداد نظرات :  ۰
  لطفا نظر خود را درباره این مطلب بفرمائید :

نام :
 الزامی نیست
متن نظر شما :